Karty graficzne

Testy: NFS ProStreet

Jako metodę testową wybrałem przejazd trasy Nevada Highway 2 w trybie Trening (bez oponentów). Ustawienia wysokie i średnie (tutaj w zależności od możliwości wyboru ustawiałem „Średnie” lub „Niskie”; opcje jak np. „Dym” były włączone).

Słabszy procesor:

Znów prowadzenie obejmuje HD3870, przewaga nad nVidią wynosi zaledwie ~5%, zawsze coś. GeFroce 9600GT zajmuje raczej słabą lokatę.

Antyaliasing wyłania innego zwycięzcę – 9600GT. Bardzo słabo radzą sobie oba HD3850. Zmniejszymy teraz detale, na wykresach pojawi się 7600GS.

Ponownie najbardziej wysunięty na przód jest HD3870. Co możemy dodatkowo zauważyć, to dobry rezultat na fabrycznie kręconym 9600GSO oraz spadek 9600GT do poziomu 3850. Na 7600GS ukończenie rajdu należało do nielada wyczynu.

Po włączeniu Antyaliasingu „ostatni” zostają pierwszymi, i tak na szczycie znów 9600GT, a 8800GS wyprzedził oba Radeony 3850.

Mocniejszy procesor:

Najnowsza ścigałka z serii NFS od EA okazuje się grą całkiem dobrze zoptymalizowaną, gdyż wyniki na nowym CPU pozostały bez zmian.

Ustawienia wysokie

Ustawienia średnie