• benchmark.pl
  • Gry
  • Zwiastun promujący Scorn na Xbox Series X powstał na potężnym PC
Gry

Zwiastun promujący Scorn na Xbox Series X powstał na potężnym PC

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
14 komentarzy Dyskutuj z nami

Scorn to jedna z najbardziej klimatycznych gier, jakie zostały do tej pory zapowiedziane na Xbox Series X. Trafi też na PC i zanosi się na to, że będzie miał naprawdę spore wymagania sprzętowe.

Scorn na maksymalnych ustawieniach będzie potrzebował GeForce RTX 2080 Ti

Scorn nie jest nowym projektem, ale nieco głośniej zrobiło się o nim dopiero ostatnio, po zapowiedzi wersji na konsole Xbox Series X. Przygotowana przez twórców prezentacja na okoliczność Inside Xbox spotkała się z wieloma pozytywnymi komentarzami. Właśnie potwierdzono, że są to sceny, jakie wygenerowano na PC. Od początku sugerował to zapis, iż jest to „materiał przedstawiający oczekiwaną jakość wizualną na Xbox Series X”. Doprecyzowano, iż był to PC wyposażony w bliżej nieokreślony procesor AMD Ryzen oraz kartę graficzną GeForce RTX 2080 Ti.

Taki zestaw ma pozwalać na rozgrywkę w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę i najwyższych możliwych ustawieniach. W przypadku karty graficznej GeForce RTX 2070 Super gracze również mają cieszyć się zestawem 4K / 60 fps, ale jednocześnie niższymi, „mieszanymi” ustawieniami.

Jak gra będzie działać na Xbox Series X? Wedle słów Ljubomira Peklara z Ebb Software, również w 4K przy 60 klatkach na sekundę. Dodatkowo można mieć już pewność, iż twórcy nie mają planów implementowania wsparcia dla ray tracingu, bo i to powiedziano wprost.

Grafika i gęsty klimat mają być dużymi atutami Scorn

Scorn jest inspirowany twórczością H. R. Gigera, nic dziwnego zatem, że przywodzi na myśl uniwersum, z jakim mieliśmy do czynienia w filmowej serii Obcy. Mówiąc o rozgrywce, twórcy nakazują nastawianie się na „grę przygodową z gatunku FPS”.

„Izolowany i zagubiony w tym marzycielskim świecie, będziesz eksplorować różne połączone regiony w nieliniowy sposób. Niepokojącym środowiskiem jest sama postać. Każda lokalizacja zawiera własny motyw (historię), zagadki i postacie, które są integralną częścią tworzenia spójnego świata. W trakcie gry będziesz otwierać nowe obszary, zdobywać różne zestawy umiejętności, broń, różne przedmioty i próbować zrozumieć przedstawione Ci wizje.”

Lista platform docelowych gry raczej nie ulegnie już rozszerzeniu. Data premiery nie została ujawniona.

Źródło: Xbox Polska, dsogaming

Warto zobaczyć również:

Komentarze

14
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Wyraźnie widać że inspiracją dla twórcy tej gry był film Obcy: Przymierze z 2017
  • avatar
    Wyglada to jak zajawka Silent Hill sprzed paru lat ... na prawde az tak mocny komp był potrzebny ;)
    Na X klocu tak jak mówia na stówe bedzie w 4k i 60 fps ale dam sobie łeb uciac ze w ustawieniach medium/high z PC :)
  • avatar
    Dlatego rzygam M$ wszędzie reklamują jako xklockowe a wiadomo że prawda jest inna... Nigdy nie robią co trzeba ale kasę na gówniany marketing mają lol.
    -3
  • avatar
  • avatar
    Powstał , a na czym miał powstać na konsoli ? "Uruchomiony" tak chyba powinno to być napisane
  • avatar
    Nie wiem czemu do dziś konsole porównuje się do PC? Przecież to urządzenie wszechstronne, które może zarobić na siebie, a jak ktoś ma kaprys w przerwie po pracy pograć w lepszej jakości i płynności niż dotychczasowe konsole to kto mu zabroni. Beda nowe konsole będą tez lepsze GPU Nvidi i dalej będzie lament bo drogo i co jest lepsze. Obiecane w tej grze Ultra detale i płynne 4K/60fps to wróży dobra optymalizacje bo przecież już sa tytuły gdzie w takiej rozdzielczości 2080Ti wymięka