Dzięki znajomości specyfikacji technicznej Radeona HD 6310 wiemy co nieco o jego możliwościach. Na pewno poradzi sobie z mało wymagającymi grami, postanowiliśmy jednak postawić przed nim nieco bardziej ambitne zadania.
StarCraft 2 - Wings of Liberty

StarCraft 2: 1280 x 720
[FPS] - ustawienia niskie
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
StarCraft 2: 1280 x 720
[FPS] - ustawienia średnie
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
Pierwszy test i łatwe zwycięstwo AMD. Przy bitwach z dużą ilością przeciwników te imponujące wyniki zapewne mogą się zmniejszyć, ale gra w StarCraft 2 na Zacate jest jak najbardziej możliwa. Zestaw z ION 2 miał problemy ze StarCraftem, które objawiały się przycinaniem gry. Prawdopodobnie był to problem ze sterownikami NVIDII i gra być może mogłaby działać szybciej.
Race Driver: GRiD

Race Driver: GRID - 1280 x 720
[FPS] - ustawienia ultra-niskie, AA x0
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
Race Driver: GRID - 1280 x 720
[FPS] - ustawienia niskie, AA x0
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
Race Driver: GRID - 1280 x 720
[FPS] - ustawienia średnie, AA x0
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
AMD na pierwszym miejscu po raz drugi, ale ION2 zbliżył się do bohatera tego testu na niebezpiecznie bliską odległość. Na ustawieniach ultra niskich oraz niskich i w rozdzielczości HD, w GRID można spokojnie pograć zarówno na Zacate jak ION2. ION pierwszej generacji nie zapewni odpowiedniej płynności rozgrywki.
Resident Evil 5
Resident Evil 5: 1280 x 720
[FPS] DirectX 9, ustawienia minimalne
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
Logo NVIDII na pudełku z grą jak widać zobowiązuje, ION 2 potrafił generować nawet 5 klatek na sekundę więcej od zintegrowanego z Zacate Radeona HD 6310.
Wypada jednak zaznaczyć, że w przypadku AMD wykorzystywaliśmy sterowniki beta, a tymczasem ION działający na oficjalnych sterownikach sprawił nam znacznie więcej kłopotu - wersja DirectX 10 tej gry uraczyła artefaktami uniemożliwiającymi przeprowadzenie testów.
Street Fighter IV
Street Fighter IV: 1280 x 720
[FPS] - AAx0, ustawienia - niskie, postacie - średnie, tła - wysokie
| Intel Atom D510 1,66 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION2 | |
| AMD E-350 1,6 GHz (2C/2T) + Radeon HD 6310 | |
| Intel Atom 330 1,6 GHz (2C/4T) + NVIDIA ION |
"NVIDIA - The way it's meant to be played" po raz drugi i drugi raz ION 2 zgarnia wygraną. Widać, że w zależności od gry Radeon HD 6310 i ION 2 osiągają lepsze wyniki. Pamiętajmy jednak, że ION 2 (GT218) NVIDII jest oddzielnym układem graficznym, a Radeon HD 6310 jest zintegrowany z procesorem. W tym kontekście wyniki Zacate są niezłe.



