Gry

Polacy chcą nas przerazić. O co chodzi w The Medium?

przeczytasz w 1 min.

Główna bohaterka gry The Medium widzi i słyszy więcej niż inni. Od dziecka musiała mierzyć się z rzeczami, które złamałyby niejednego dorosłego. Jaki jest ciąg dalszy tej opowieści…?

W dwuwymiarowym świecie gry The Medium przyjdzie nam poznać historię pełną moralnych dwuznaczności. Sprawy mogą wyglądać inaczej w zależności od perspektywy, z jakiej się je obserwuje. A sprawy są to poważne, bo fabuła kręci się wokół olbrzymiej tragedii, do jakiej doszło w krakowskim hotelu Niwa i z której zrodziła się być może najgroźniejsza spośród bestii, Paszcza (przemawiająca głosem Troya Bakera)

Zobacz najnowszy trailer The Medium – to zwiastun fabularny: 

Aby przetrwać spotkania z potworem i rozwikłać tajemniczą sprawę, będziemy równocześnie przemierzać prawdziwy świat i świat duchów. W tym drugim znacznie mniej nas ogranicza, ale też musimy mierzyć się z zagrożeniami, o jakich zwykli śmiertelnicy nie mają pojęcia.

Oprócz ciekawej fabuły i oryginalnego pomysłu na rozgrywkę, Polacy z Bloober Team dużą wagę przywiązali również do klimatu swojej najnowszej produkcji. Stąd świat wyraźnie inspirowany obrazami Beksińskiego oraz muzyka skomponowana przez mistrzów z Polski i Japonii: Arkadiusza Reikowskiego (Layers of Fear, Observer) i Akirę Yamaokę (Silent Hill). 

Tę historię poznamy jeszcze w tym roku

Premiera The Medium odbędzie się jeszcze przed końcem tego roku – na PC oraz Xbox Series X|S. 

Źródło: IGN, Dark Side of Gaming, Bloober Team

Czytaj dalej o polskich grach: 

Komentarze

2
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    5
    "Polacy chcą nas przerazić" - napisał Niemiec, Rosjanin czy Żyd?